News Popular
-
Rondella (hardware)
2020-07-16 -
Rivet
2020-07-10 -
Chì ci hè u viti
2020-07-10
Rivet
Un rivet hè un fastener meccanicu permanente. Prima di esse stallatu, un rivet hè custituitu da un fustu cilindricu lisu cù una testa in una estremità. L'estremità opposta à a testa hè chjamata coda. Nantu à a stallazione, u rivet hè piazzatu in un pirtusu punched o drilled, è a cuda hè turbata, o bucked (vale à dì, deformata), cusì si stende à circa 1.5 volte u diamitru di l'arbulu uriginale, tenendu u rivet in u locu. In altri palori, batte crea una nova "testa" à l'altra estremità smashing the "tail" material flatter, resulting in un rivet chì hè apprussimatamente una forma di dumbbell. Per distingue trà e duie estremità di u rivet, u capu originale hè chjamatu capu di fabbrica è l'estremità deformata hè chjamata capu di buttrega o buck-tail.
Perchè ci hè effittivamenti un capu nantu à ogni estremità di un rivet installatu, pò sustene carichi di tensione (carichi paralleli à l'assi di u fustu); in ogni modu, hè assai più capaci di sustene e carichi di cisura (carichi perpendiculari à l'assi di u fustu). lucchetti e vita sò più adattati per l'applicazioni di tensione.
I fastenings usati in a custruzzione tradiziunale di barche in legnu, cum'è unghie di ramu è bulloni di clinch, funzionanu nantu à u listessu principiu di u rivet, ma eranu in usu assai prima di l'introduzione di u terminu rivet è, induve sò ricurdati, sò generalmente classificati trà unghie è bulloni rispettivamente. .